پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120156
مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند
تاریخ انتشار : 1393/10/20 10:28:00
نمایش : 1246
امام جمعه فارسان گفت: همه اقشار مختلف مردم با هر سليقه اي که دارند و نيز مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده ضمن تبريک ميلاد پيامبر اکرم و امام صادق (ع) با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم اشاره کرد: وحدت ، اتحاد و پرهيز از تفرقه و چند دستگي همانگونه که رمز پيروزي انقلاب بود بايد ادامه پيدا کند.

وي تصريح کرد: امروز هم يکي از نياز هاي اساسي و از عوامل استحکام نظام و اقتدار کشور و از رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري است که ايشان فرمودند هرگونه تفرقه و چند دستگي به هرعنوان و با هر توجيهي ضد منافع ملي و ضد آرمانها ست.

و در ادامه افزود: همه اقشار مختلف مردم با هر سليقه اي که دارند و نيز مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند.

حجت الاسلام جمالي زاده در ادامه با اشاره به بيست سومين اجلاس سراسري نماز افزود: اهميت دادن به نماز آنقدر مهم است که در قرآن وقتي وارد بحث نماز ميشويم اولين عامل انحراف و بدبختي هر انسان و جامعه اي را دست کم گرفتن آن ميداند.

وي تصريح کرد: اولين عامل خوشبختي و سعادت براي هر فرد جامعه، اهميت دادن به نماز خصوصا نماز اول وقت ،با جماعت، و به نماز جمعه رفتن است و نيز شرط مديريت وداشتن مسئولين سالم را اقامه نماز و زنده کردن آن و به نماز اهميت دادن دانست.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html